حرفايي از ته دل

...


-قسم به اون پسري که عشقش جلوي چشمش اُتو خورد و رفت خونه با صدايي خواب آلود زنگ زد گفت ببخشيد عشقم خواب بودم گوشي رو سايلنت بود... قسم به اون دختري که با وعده ازدواج بکارتشو از دست داد و عکس عشقشو تو گوشي رفيق فابريکش ديد ... قسم به اون پسري که با عشقش تو فيس بوک ريليشن زد اما فرداش همون برادراي فيسبوکيش رفتن تو خط طرف .... قسم به اون دختري که هنوز تنهاست چون نتونسته فراموش کنه ... و قسم به اون جفتي که اولين شب بعد از طلاق رو دارن تنهايي با چشم خيس تو اتاق تاريک و خالي از هم سحر ميکنند ... اينجا زمين است ، مطمئن باش که يک روز دوباره همديگر رو مبينيم




نظرات شما عزیزان:

مسلم
ساعت12:28---23 بهمن 1391
سلام نازنین جان
حالت چطوره /
گفتم که دوباره میام پیشت ...
مطالب قشنگی گذاشتی .آفرین
منم آپ کردم ...خوشحال میشم بهم سر بزنی .منتظرت هستم


محمد
ساعت11:37---22 بهمن 1391
سلام.ممنون از اینکه وبلاگ من لینک کردید من وبلاگتونو لینک کردم
باز هم بهم سر بزنید
موفق باشید


alirezap1710
ساعت21:46---21 بهمن 1391


mohamad
ساعت12:54---21 بهمن 1391
نازنین منم لینکت کردم ازاین که به وبلاگ سر زدی ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,ساعت 12:46 توسط نازنين| |


Power By: LoxBlog.Com