حرفايي از ته دل

...


نگو مرا نميخواهي ، مني که به پايت نشستم و با همه چيز ساختم


نگو مرا نميخواهي ، تو نميداني از انتظار به تو رسيدن تا انتظار تو را ديدن

همه ي موهايم سپيد شد


نگو مرا نميخواهي ، تو که حرفهاي مرا نميخواني ،تو که نگفتي تا آخرش

 

نميماني ، مني که دلم خوش بود به اينکه تو را دارم تا هميشه....


نگو مرا نميخواهي ، من که ميخواهمت ، من که دلم هميشه در پي تو

بوده و هميشه دلم ميخواست يکي مثل تو را داشته باشم


نگو مرا نميخواهي ،


حالا وقتش نيست که مرا نخواهي ، حالا وقتش نيست که مرا دور

بيندازي


حالا ديگر کار از کار گذشته ، دلم بدجور به تو دلبسته ، نا اميدش نکن ،

دلم عاشق است بيش از اين اين خانه عاشقانه را ويران نکن ،ديگر بس

است ، از حالا با ما مدارا کن....


نگو مرا نميخواهي ، تويي که از آغاز گفتي تا ابد مرا ميخواهي ، در کنارم

ميماني و هيچگاه شعر تلخ رفتن را نميخواني


حالا که ديگر دلم عاشقت شده و همه را به خاطر تو رها کرده ميگويي

مرا نميخواهي؟


قيد همه کس را زدم به خاطرت ، من که اينجا ندارمت ، اينجا نميبينمت،

نيستي انگار ديگر در کنار دلم ، کجايي ؟ فرياد نميخواهم ، سکوت کن تا

بشنوم صداي نفسهايت

 


نگو مرا نميخواهي ، نگو که دلم ميلرزد ، باران در پشت پنجره چشمانم

ميزند، هيچکس جز تو نميتواند به من آرامش دهد ، نگو مرا نميخواهي

که ميميرم ، نگو ، نميخواهم بشنوم که بي تو بايد دستهاي غم را بگيرم


نگو مرا نميخواهي ، که اگر نخواهي من نيز دنيا را نميخواهم ، اگر مرا

نخواهي همه دنيا را زير پا ميگذارم و ديوانه ميشوم ....


حالا بيا و ببين دل عاشقم را ، نگو مرا نميخواهي ، تو خوب ميشناسي

اين دل ديوانه ام را....

 


که اگر ديوانه شد ، دنيا را بهم ميريزد....حالا بيا و آرامش کن ، به عشق

 

و محبتهايت گرفتارش کن...

 










نظرات شما عزیزان:

مسلم
ساعت22:46---20 بهمن 1391
سلام نازنین خانم
ممنون که به وبم اومدی و لایق دونستی که نظر بزاری .
وب شما هم بسیار قشنگه .من هم با افتخار شما رو لینک کردم .بازم به من سر بزنید .من دوباره حتما بهتون سر میزنم .موفق باشید


فراز
ساعت11:49---20 بهمن 1391
عالي بود...
ممنون.
حالا کي نميخوادت؟؟!!!
بگو حالشو جا بيارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 20 بهمن 1391برچسب:,ساعت 11:36 توسط نازنين| |


Power By: LoxBlog.Com